Dienstverlening | Algemeen

De service die De Jonge Specialist biedt aan haar leden is onderdeel van het lidmaatschap. Deze service bestaat onder andere uit kosteloos gebruik maken van de Infodesk met vragen en advies over arbeidstijden, onregelmatigheidsto​​​eslag, conflicten tussen aios en opleider etc. Vragen met meer specialistische benadering worden naar de juristen van de Federatie Medisch Specialisten en Landelijke vereniging van Artsen in Dienstverband (LAD) doorgespeeld.

Naast deze individuele dienstverlening biedt De Jonge Specialist ook producten en diensten aan, zoals de AIOS Checklist en de Working Time Evaluator, waarmee het rooster getoetst kan worden aan de Arbeidstijdenwet, het Arbeidstijdenbesluit en de specifieke regelingen uit de cao ziekenhuizen, de cao UMC en de cao GGZ.

Uiteraard ontvangen onze leden met regelmaat een nieuwsbrief waarin De Jonge Specialist hen op de hoogte brengt van het laatste nieuws. Leden ontvangen daarnaast wekelijks Medisch Contact thuis en per kwartaal krijgen zij ons magazine De Jonge Specialist, De Medisch Specialist én het LAD magazine in de bus.